vrijdag 30 april 2010

Koninginnedag

Vandaag koninginnedag. Dus ook hier feest. Bolletje in plaats van boterham. Én een eitje. En ook nog een (lekker groot uitgevallen) petit-four. Ik heb natuurlijk naar de 'intocht' van de koningin gekeken. Net Sinterklaas: is ze er al? Vind ik echt leuk.
Het feest was natuurlijk compleet toen Marjan en Vera kwamen. we zijn lekker naar beneden geweest om koffie te drinken. Heb toen zeker vier uren in de rolstoel gezeten en dat ging heel goed.
Ik merk dat mijn spierkracht snel toeneemt. Klim nu zelf mijn bed in en uit en heb steeds minder hulp nodig.
Morgen is de grote dag. Voor het eerst weer naar huis. Proberen voor een aantal uurtjes. Kijken wat er goed gaat en wat er problemen geeft. Duimen allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig Edwin, mooi om te horen! hopelijk tot snel maar dan in almere!
    jacq en anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Edwin,

    Vandaag heb je heerlijk van de frisse Almeerse lucht kunnen genieten, zelfs met een zonnetje erbij! Leuk om jullie buiten tegen te komen :-). Hopelijk ging het allemaal goed thuis, was vast fijn om na zoveel weken even in de vertrouwde huiskamer te zitten. Was je erg moe na terugkomst in Utrecht? Hopelijk kun je goed slapen vannacht!

    Veel liefs, Marty.

    BeantwoordenVerwijderen