woensdag 28 april 2010

Naar huis?

Het gaat nu wel heel erg snel, hoor!  Is de arts vanochtend bij me, heeft ze het over binnenkort een paar uurtjes naar huis. Zaterdag bijvoorbeeld. En dat was nog niet alles, want als het goed gaat word ik volgende week ontslagen. Nee, niet dat ik arbeidsloos word, maar dat ik naar huis mag! Die berichten kwamen zo onverwacht, dat ik de hele dag van slag was.
Wel heb ik 's ochtends nog ruim twee rondjes gelopen en ´s avonds nog één. Plus dat ik de afdeling weer rondgecrossed heb in de rolstoel om mijn armspieren te trainen.

2 opmerkingen:

  1. Hé Edwin,

    Ja, je gaat als een speer (met en zonder rolstoel). Het gaat inderdaad allemaal heel snel en goed met je, kan me voorstellen dat je daar een beetje door overdonderd was vandaag. Het zou fijn zijn als je een paar uurtjes naar huis kunt in het weekend, dan kun je even kijken hoe het allemaal gaat. Wie weet kun je dan niet meer wachten tot je echt naar huis mag...

    Veel liefs, Marty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Edwin,

    Ik volg je op de voet en lees da het nu snel de goede kant opgaat. Mooi man!
    Dat geeft de burger weer moed :)

    Succes en groetjes,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen