vrijdag 16 april 2010

Rustige dag

 LAATSTE NIEUWS!!!
En dat is HEEL goed nieuws. De uitslag van het onderoek van gisteren is al binnen! En de graft-versus-hoost is in remissie!! Dat betekent dat mijn darmen aan het genezen zijn. Ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar we hebben endelijk eens goed bericht. we gaan er voor!
  
Vandaag - in tegenstelling to gisteren - een rustige dag. Vanochtend op de rand van het bed gegeten en daarna lekker gedouched. Om half 1 bezoek van Marty en Linda en dat was heel gezellig.
En ik ben weer aan het lezen. Gisteren was Marja op bezoek en toen ik weg was voor mijn onderzoek kwam de bibliotheekkar langs. Toen heeft ze 2 boeken voor me geleend. 1 van Godfried Bomans en 1 van Rene Appel (kende ik niet). Die van Bomans heb ik al uit, bij de ander zit ik al op pagina 100. Als ik die uit heb ga ik verder met de nieuwe Dan Brown. Daar was ik al in begonnen, maar het begin is een beetje lastig en daar was ik nog niet aan toe. Nu wel dus.

Ik mag nu in principe alles weer eten, maar ik moet wel goed opletten waar ik (darm)last van kan krijgen. Zoals kool en zo. Vanavond staat er een lekker vissie op het programma. Met remouladesaus!

Vanochtend kwam de arts even langs. 1 medicijn wordt er al afgehaald en de oogdruppels die ik krijg zijn waarschijnlijk ook niet meer nodig.

7 opmerkingen:

  1. Wat een goed bericht, fijn dat je de uitslag al zo snel hebt! Goed weekend gewenst, Marty & familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Edwin! Fijn dat de genezing begonnen is! Zie je volgende week weer.
    Veel leesplezier, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Edwin,

    Toch nog een beetje contact zo zonder goedwerkende pc.
    Ik vind het fijn om zoveel positiviteit te lezen,elke stap vooruit is er 1.
    Lezen is ook prettig. Wij overwegen om een ebook-reader te kopen daar kunnen 1000 boeken op. scheelt een hoop ruimte en gewicht.
    Geniet van je weekend en we zien elkaar binnenkort.
    Mees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo, edwin wij wensen je heel veel sterkte. Hopelijk blijft de zon lekker schijnen en ziet alles er voor jou en je familie
    er beter uit.Je hebt nog een weg te gaan maar wij denken aan je hier vanuit tiel.Beterschap en hou je goed.Al ken je ons niet we leven met je mee.Hier is mister kahler gelukkig rustig op dit moment.Toi toi toi.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Edwin,
    Inderdaad, goed nieuw, ga zo door!
    Fijn voor je en nu nog wat spierkracht.
    Je moet toch wat meer eieren vragen, ze zeggen dat je er meer spierkracht van krijgt.
    Prettig weekend.

    Liefs, Linda & familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Edwin,

    wat een enorm goed bericht! Daar knap je van op.
    En wat ook mooi is is dat je zo snel een boek uit kunt lezen, dat betekent dat je concentratie weer op peil komt.
    Van hier uit wens ik je nog veel sterkte en kracht om op te knappen,

    lieve groet,
    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Edwin,
    Ik heb je tijdelijke blog gevonden. Ziet er goed uit. En nu maar elke dag werken aan konditieverbetering en dat gaat je natuurlijk lukken. Tot het volgende bezoek.

    groetjes,
    Betty en Hans

    BeantwoordenVerwijderen