zaterdag 17 april 2010

Zaterdag

Het is weer weekend en dus rustig op afdeling B2. Vannacht niet zo lekker geslapen helaas. Omdat het weekend is, worden we extra verwend bij het eten. Ik had dus de keus tussen witte of bruine kadetjes. Nou, dat kan lekker zijn, hoor! En morgen een ei (ook op woensdag) en krentenbrood!
Vanmiddag ben ik achter rollator zowaar een aantal keren (3) de kamer doorgelopen (is wel een klein kamertje hoor).En ik ben weer druk bezig met muziek luisteren. Had ik een tijd geen zin in.
Tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Goed jongen. Ook het bericht van gister. Ik heb gister met wat een collega's 18 holes Pitch en put gespeeld. heerlijk weer en nog leuk ook. Moet je ook maar eens doen als je weer thuis bent. Het is erg ontspannend en inspannend tegelijk. Het ook nog best wel lastig dat balletje de goede richting uit te krijgen binnen een beperkt aantal slagen :-) Edwin tot later!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok mog een vraagje kan ik ook gewoon met mijn naam een reactie plaatsen?

    Douwe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Edwin,

    Nu is het een zonnige zondag... Hopelijk had je gisteren op de rustige afdeling wel wat afleiding van bezoek (of was het nou visite :-)). Je bent je dagen goed aan het invullen: bloggen, lezen, muziek luisteren, puzzelen en aan de wandel. Heerlijk dat je daar steeds meer energie voor krijgt!
    Liefs, Marty & familie.

    BeantwoordenVerwijderen