woensdag 21 april 2010

Brievenbus

Vandaag ben ik voor het eerst in een rolstoel de afdeling afgeweest. Marjan had een brief die op de bus moest, waarop de verpleegkundige zei: "nou, ga die maar op de bus doen". En de bus is bij de hoofdingang. En daar gingen we even later, Marjan achter de rolstoel en ik met de infuuspaal voor me.
En de missie is geslaagd. Helaas begon één van de pompen als een gek te piepen (batterij low), waardoor we maar weer terug gingen. Maar mijn wereld was weer even wat groter.

2 opmerkingen:

  1. Super! Dan gaan we vanmiddag een ijsje halen. Ik ben er ongeveer 13.30uur!
    Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Edwin!

    Fijn dat dat zo kon gisteren. Na zoveel weken in je 'eigen' kamer, is het vast prettig om even in een andere omgeving te zijn. Alleen vervelend dat de infuuspomp niet helemaal meewerkte :-(, hopelijk heb je over niet al te lange tijd geen pomp meer nodig...
    Morgen gaat het Linda en mij waarschijnlijk niet lukken om op bezoek te komen, maar we kijken wel of we volgende week langs kunnen komen. Heerlijk dat je weer zo 'bereikbaar' bent en dat we dagelijks een berichtje van je kunnen lezen!!

    Veel liefs, Marty.

    BeantwoordenVerwijderen