zaterdag 24 april 2010

Verwend

Ik word verwend. Regelmatig word ik door mijn bezoek verrast met een cadeau. Een boek, tijdschrift, DVD, bos bloemen (NB plantjes zijn helaas verboden, omdat daar aarde bij zit), snoep (heerlijk) etc. Ik word er bijna verlegen van,  maar ben er natuurlijk wel heel blij mee!
Eergister kwamen RenĂ© en Fons, de coaches van het hockeyteam van Alex, op bezoek. Ze hadden  een mand bij zich, afgeladen met tijdschriften. Ik wist niet wat ik zag.
Dus, lieve mensen, de eerste weken, misschien wel langer, zit ik hier van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat te lezen. Bordje "Niet storen" op de deur.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Edwin, nog gefeliciteerd met Alex, leuk dat jullie het toch nog een beetje konden vieren!!!
    Geweldig dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt!!! en dat niet storen, daar geloof ik helemaal niks van, hahah volgens mij is dat ook weer niks voor jou, maar wel goed dat je zoveel leesvoer hebt!
    Ga zo door Edwin, lieve groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Edwin, wat heerlijk om te lezen dat je het weer zo'n stuk beter gaat!
    ennn een zoon van 17 , niet kinderachtig! het was even druk aan de annie mg schmidtweg, maar we komen snel weer langs, even in de tijdschriften neuzen.. Is de Matheus van Jan Rot nog bevallen??
    liefs jacqueline en anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Edwin,

    Nog gefeliciteerd met je zoon Alex. Leuk zoals je het hebt beschreven!
    En natuurlijk ook hartstikke mooi dat je zo vooruit gaat! Gaan met die banaan :)
    Hopelijk mag je binnenkort het ziekenhuis verlaten.
    Ik blijf voor je duimen!

    Groet,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GELUKKIG GAAT HET WAT BETER MET JE.LAAT DE ZON MAAR SCHIJNEN....................GROETJES UIT TIEL.WE DENKEN AAN JE.

    BeantwoordenVerwijderen