vrijdag 23 april 2010

Verjaardag

Vandaag is Alex 17 geworden. Wat gaat de tijd toch snel. Ik vond het wel erg dat ik er niet bj kon zijn, maar ik zou met  Marjan 's middags even beneden koffie  gaan drinken (ik uiteraard in de rolstoel, maar zonder infuuspalen).  Konden we  het toch een  beetje  vieren. Ik mocht zelfs een  stuk appeltaart! Tot mijn grote verrassing en blijdschap kwam Marjan niet alleen, maar was de jarige job er ook. Feest compleet en even later zaten we met zijn 3-en in het restaurant. Kortom, een fantastische dag!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat Alex meekwam!!
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!

    Groetjes,
    Mees en Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig konden jullie het op deze manier toch een beetje vieren, zelfs met de jarige erbij! Je hebt vast ook genoten van de appeltaart :-).

    Een goed weekend gewenst, veel liefs, Marty.

    BeantwoordenVerwijderen