maandag 19 april 2010

Wandelen

Je gelooft het niet, maar vandaag heb ik een rondje over de afdelng gewandeld. Met mijn metalic-blauwe rolator. Fysiotherapeut er achter lopend met een rolstoel voor als het niet meer ging. Het ging natuurlijk moeizaam en erg traag met veel pauzes, maar het ging. Met de vermoeidheid daarna viel het erg mee.
En de arts had ook nog goed nieuws: mijn eiwitproductie komt weer langzaam op gang en dat is belangrijk voor de opname van voedsel. Ik hoop dat het zo doorgaat.

8 opmerkingen:

  1. Lieve Edwin,

    Dat is een mooi begin van de nieuwe week! Goed dat je al een heel rondje zelf kunt lopen (al gaat het nog met af en toe een pauze), je gaat snel vooruit. Nog even en dan kun je misschien buiten een frisse neus halen...

    Liefs, Marty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi liefie,

    Wat ben ik ontzettend trots op je. Nog niet zo lang geleden zag het er heel anders uit en nu heb je alweer op de gang gelopen. Een groot wonder is het. Ik ben zo blij dat je weer zo positief bent en er weer helemaal voor gaat. Ik mis je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi pap,

    Wat goed dat je een stukje gelopen hebt!
    Thuis gaat het allemaal nog goed, ik heb alles onder controle.

    Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Edwin,
    Tjonge, je bent door een diep dal gegaan zeg!
    Maar gelukkig gaat het nu toch een stuk beter.
    Hopelijk zet deze positieve lijn snel door!
    Veel succes met alles!!

    Groet,

    Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Edwin

    je zult wel raar opkijken als je deze bericht ziet van Jackie,mien en van Joop uit Hoogeveen
    het allerbeste gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Edwin,

    Hartstikke fijn!!!!

    Groetjes,

    Alexander

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo edwin,grote passen snel thuis.Dat zou geweldig zijn.Ga zo door we duimen voor je.Fam peters tiel.

    BeantwoordenVerwijderen